czwartek, 3 stycznia 2013

LIEBSTER BLOG

Zostałam nominowana przez   http://larrylovee.blogspot.com/ :)
,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Odpowiedzi na pytania :  

1.Dlaczego założyłaś/eś bloga? 

 -Założyłam bloga, bo moja młodsza siostra mnie o to prosiła , i bardzo chciałam spełnić jej prośbę.  

2.Czym się inspirowałaś/eś? 

 -Inspirowałam się trudnym życiem moich znajomych i swoim..  jednakże  chciałam by postacie w nim były  z zespołu 1D . 

3.Opisz sb w dwóch-trzech zdaniach. 

 - Jestem osobą która uwielbia pomagać, staram się znaleźć z każdej sytuacji wyjście. Wszczynam bójki i rozrabiam ale w głębi duszy mam dobre serce.  Jestem artystką i fotografem.  

4.Co jest Twoim marzeniem? 

-Przeprowadzka do Londynu.  

5.Ulubiony zespół, artysta/stka?  

-James Morrison i 1D  

6.Twój idol i dlaczego go podziwiasz?  

 -Nergal . Za odwagę. 

7.Twoje hobby 
.
-Fotografia, sztuka i śpiew. 
 
8.Z czym Ci się kojarzy róża?  

- Z miłością..  

9.Gdzie spędziłabyś/byś wymarzone wakacje?  

- Wenecja 

10.Gdybyś stał/a się sławny/a, co by było twoim pierwszym dokonaniem?  

-Próbowałabym  przeznaczyć pieniądze  które zarobiłam sławą, a schronisko dla zwierząt.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz